BRANSOLETKI SZYDEŁKOWO-KORALIKOWE

  • Napisane 12 czerwca 2013 o 23:19

Witam Was,właśnie po dłuższej przerwie wróciłam do dziergania sznurów koralikowo-szydełkowych. :lol:

Postanowiłam zrobić dwie bransoletki wg. schematu Mariam Nahapetyan (poniżej podaje schemat na 12 koralików w rzędzie).

Pierwsza w kolorach : szmaragdowej zieleni , turkusu i jasnego beżu.

Druga w soczystych odcieniach  zieleni.

Jest to początkowo żmudna praca , ponieważ trzeba nawlec trzy sekwencje po 300 koralików razem 900 koralików.Efekt końcowy jest zaskakujący.

SCHEMAT20130606_131317

WYKONANIE

1.Pierwszą bransoletkę wykonalam z koralików toho round w kolorach:

  • silver-lined green emerald
  • inside-color rainbow lt sapphire opaque teal lined
  • opaque-lustered turquoise
  • gold-lined raibow crystal
  • opaque lt beige20130612_074813

2.Do drugiej bransoletki użyłam kolorów:

  • silver-lined green emerald
  • silver-lined grass green
  • transparent-frosted peridot
  • opaque-lustered sour apple
  • ceylon lt ivory20130612_075108

Do bransoletek postanowiłam dorobić kulki ale tym razem nie na szydełku tylko metodą peyote, używając tych samych kolorów co w bransoletkach.

Oto komplety :

  1.  Oto szmaragdowo-turkusowy komplet.20130612_074922
20130612_074951

2. Zielony komplet prezentuje się tak.20130612_075436

20130612_075307

Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania na mojego bloga. :roll:

Komentarze (9) do BRANSOLETKI SZYDEŁKOWO-KORALIKOWE

  1. ~monia pisze:

    Witam, chciałabym wiedzieć jak u pani bylo z początkami robienia bransoletek, bo ja się staram i mi nie wychodzi. A te powyżej są cudowne : )

    • k.zyburtowicz pisze:

      Moje początki też były trudne proponuje zacząć od jednego koloru królików napewno jakoś pójdzie .Życzę wytrwałości .

  2. ~Małgorzata pisze:

    Witam.Kompleciki sa po prostu sliczne, moze i mi kiedys uda sie takie cuda zrobic. Pozdrawiam z lubuskiego.

  3. ~Zosia pisze:

    Ta pierwsza jest boska. Świetnie dobrałaś kolory, cudna po prostu :D
    Muszę wreszcie zamówić koraliki i spróbować swoich sił ;)

  4. ~Inga pisze:

    Od jakiegoś czasu mieszkam u Ciebie na blogu, możesz mi zdradzić jaką nitką/sposobem udaje Ci się tak ścisłe przyleganie koralików do siebie. Czytałam że używasz toho 11/0, u mnie na bransoletce koraliki wychodzą za „rzadko” i widać cały splot szydełkowy pomiędzy. Robiłam z 8/0 i są ścisłe i ukośnikiem i na prosto wszystko jak trzeba, nie wychodzi mi tylko z 11/0….. może na żyłce???

    • k.zyburtowicz pisze:

      Witaj , do bransoletek szydełkowo-koralikowych robionych z koralików toho round 11/0 używam kordonka ALTIN BASAK 50 zakupionego w Kadoro :)
      Pozdrawiam :)

      • ~Inga pisze:

        Dziękuję za szybciutką odp. U mnie chyba problem w czymś innym :( jak robię oczkami ścisłymi to nawet w miarę ok, widzę że nitka raczej powinna być w kolorze a nie biała, a ukośnik katastrofa, w ogóle mi nie wychodził „pod pierwszą nitkę” więc robiłam pod obydwie i szło ok, a tu z tymi małymi jakiś meksyk. Może jakaś podpowiedź mała, proszę bardzo :) ;) Jeżeli posiadasz fb to tam mam str -samoróbki- możesz zobaczyć że wychodzi w porządku, to czemu z małymi nie wychodzi :(